Business-to-Consumer Marketing

Reprezintă un tip de marketing care oferă produse ori servicii ce se adresează publicului larg. Campaniile de marketing B2C utilizează canale de social media și alte forme de marketing – digital precum si offline – menite să vizeze direct consumatorii finali.

În definirea strategiei B2C pentru compania dvs, în functie de obiectivele stabilite împreună, ne focusam în principal pe următoarele:

1. Abordarea punctelor “dureroase”. În functie de tipul de probleme cu care se confruntă afacerea ta, evaluăm situația și identificăm soluții prin care diminuăm sau eliminăm acele neajunsuri, iar ulterior adaptăm promovarea astfel încât să creștem rata de conversie.

2. Creșterea brandului. Odată identificat publicul țintă al fimei, creăm campanii specifice care să ajute la creșterea vizibilității mărcii. Notorietatea unui brand poate influența comportamentul clienților în procesul de cumpărare.

3. Stimularea tranzacțiilor repetate. Vânzările B2C se bazează la fel de mult pe programe de fidelitate cât și pe atragerea clienților noi, aplicând astfel o strategie de stimulare a tranzacțiilor repetate.

4. Atragerea de clienți noi. Construim campanii de marketing care să vizeze potențiali cumpărători, folosind platforme de social media și alte canale de promovare specifice, pentru a crește baza de clienți.

5. Crearea unui mix de strategii. În funcție de publicul țintă vizat, ne focusam pe utilizarea unui mix de strategii pentru a viza potențiali cumpărători din mai multe unghiuri diferite.