Branding imobiliar

Investiția în branding este una dintre cele mai importante investiții pentru o afacere imobiliară, pe termen lung. Un brand autentic crează experiențe memorabile pentru clienții săi și ajută la diferențierea față de competiție.

Noi te putem ajuta cu o strategie de branding de la zero, pornind de la conceperea unui logo reprezentativ, slogan,  creare conținut pentru site-ul proiectului imobiliar și până la definirea strategiei de brand a companiei.

Alt Text
Alt Text

Marketingul proiectelor imobiliare

Fie că este vorba despre un proiect rezidențial de vile sau un proiect de apartamente, considerăm că este esențială stabilirea unei strategii corecte din punct de vedere marketing precum și targetarea către publicul ținta specific proiectului.

De asemenea, mesajele cheie comunicate potențialilor clienți au un rol extrem de important, întrucât pentru o anumită categorie de clienți prețul unui imobil poate fi definitoriu, în timp ce pentru altă categorie de clienți – contează mai mult caracteristicile referitoare la calitatea produselor, zona ansamblului,  experiențele și emoția pe care o transmite.

Promovarea prin portaluri imobiliare

Portalurile imobiliare sunt o foarte bună sursă de generare leaduri calificate. Promovând oferte acolo unde potențialii clienți caută proprietari, șansele cresc exponențial pentru vânzarea imobilelor.

Vă putem ajuta cu concepere textelor de prezentare pentru ansamblurile rezidențiale, actualizare oferte, creare bannere, optimizare imagini.

Alt Text
Alt Text

Cinci lucruri care contează în marketingul unei proprietăți

Percepția clienților asupra produselor companiei este foarte importantă, cu atât mai mult în domeniul imobiliar unde valoarea investiției este mai mare, iar achiziția se face pe termen lung și de regulă, prin credite bancare. Fie că vorbim despre apartamente, garsoniere sau case, fiecare impresie contează….Citește mai mult

Alt Text

Cum promovezi eficient proprietățile imobiliare

Domeniul imobiliar este unul complex iar abordarea unei strategii eficiente de marketing va face diferența. Fie că reprezinți o agenție imobiliară sau ești dezvoltator, este esențial să ai în vedere câteva aspecte ce pot contribui la o mai bună promovare și implicit la creșterea vânzărilor companiei…                   Citește mai mult.

Alt Text

Obiceiuri care conduc la succesul în vânzări

Succesul în domeniul imobiliar nu presupune doar crearea unei strategii eficiente de marketing, ci un rol important îl deține și persoana care se ocupă de vânzarea proprietăților imobiliare. Iată trei dintre obiceiurile profesionale ale unor oameni de succes din domeniul imobiliar…                           Citește mai mult

Media