Cum promovezi eficient proprietățile imobiliare?
- Postat de admin
- La data de September 28, 2022
- 0 Comentarii
Cu siguranță, creșterea vânzărilor în domeniul imobiliar este un proces complex iar acest lucru presupune crearea unei strategii eficiente de marketing axată pe rezultate. Fie că reprezinți o agenție imobiliară sau ești dezvoltator, este esențial să ai în vedere câteva aspecte ce pot contribui la o mai bună promovare și implicit la creșterea vânzărilor companiei.
Promovarea ofertelor prin anunțuri imobiliare
Portalurile imobiliare au un rol extrem de important pentru promovarea ofertelor și generarea de leaduri, însă la fel de important este și modul în care sunt construite anunțurile precum și imaginile utilizate în cadrul anunțurilor.
- Alocă timp pentru fiecare lead. În imobiliare, ca și în alte industrii, comunicarea eficientă este cheia succesului. Fiecare lead este valoros chiar dacă se va transforma sau nu într-o achiziție ulterioară în perioada imediat următoare. Un potențial client care a fost plăcut impresionat de proprietatea imobiliară la fel și de experiența cu firma imobiliară, însă nu a avut posibilitatea de a achiziționa proprietatea la momentul respectiv, cu siguranță o va face ulterior când va dispune de suma necesară. De asemenea, el poate face recomandări și altor persoane cu care interacționează, vorbind despre experiențele sale pozitive.
- Utilizează poze profesioniste pentru proprietățile imobiliare. Se spune că o poză reușită care scoate în evidență plusurile unei proprietăți valorează mai mult decât o mie de cuvinte. În zadar poți avea apartamente spațioase, luminoase, mobilate modern, cu vedere la plajă/mare și o oferta de preț imbatabilă pentru închiriere, dacă din pozele promovate nu reiese acest lucru. De asemenea, este important atunci când se fac ședințe foto cu persoane, să se ia în considerare familii fericite, în case construite de tine. O fotografie bună spune o poveste, poate inspira și contura o viață de vis pentru cel care va locui în acea proprietate.
- Construiește mesaje calde cu accent pe creare emoții. Este esențial să fie analizată impresia pe care o transmite imaginea de pe site pentru o proprietate imobiliară, la fel și mesajul utilizat în descrierea proprietății. Crează acea imagine, senzația de „acasă” , „căldură” , „cămin”, „modern și curat” sau este o imagine în culori reci care nu transmite prea multe emoții?
- Folosește tur virtual. Utilizarea unui tur virtual va permite vizitatorilor să vadă în întregime interiorul sau exteriorul unei proprietăți imobiliare. Posibilitatea de a conecta imaginile 360° între ele pentru realizarea unui traseu virtual vor conferi o imagine de ansamblu asupra proprietății, chiar și pentru acei vizitatori care nu au posibilitatea de a face vizionări de primă dată la locație și au nevoie întâi să vadă turul virtual pentru a-și face o idee asupra potențialei investiții.
- Oferă încredere în brandul tău. Una dintre cele mai mari provocări în imobiliare o reprezintă respectarea termenilor limită. Chiar dacă uneori se întâmplă din diverse motive să existe unele întârzieri privind finalizarea proiectului și predarea la cheie a proprietății, este esențial să existe o bună comunicare cu clienții și să li se explice onest situația întârzierii cu mențiunea că aceasta este în curs de rezolvare. Nimic nu este mai neproductiv decât să se evite complet discuția cu clienții după ce aceștia au plătit un avans, întrucât clienții își pot exprima ulterior nemulțumirea în mediul online, implicit în platformele de social media, lucru care va afecta cu siguranță imaginea companiei.
Instrumente de marketing în domeniul imobiliar
În marketing, pentru a-ți atinge obiectivele și implicit pentru a genera vânzări, este esențial să te afli la locul potrivit în momentul potrivit, ceea ce înseamnă să fii acolo unde se află și potențialii tăi clienți.
Iată câteva instrumente de marketing care au funcționat cu succes în cazul afacerilor imobiliare:
- Video ilustrative scurte. Cumpărătorii sunt direct interesați să vadă imagini concrete de la fața locului ca să își facă o proiecție asupra unei potențiale investiții.
- Email marketing. Este un instrument de marketing imobiliar foarte eficient în măsura în care te gândești să îți prezinți ofertele către o bază de date existentă, utilizând mesaje cu impact precum și imagini reprezentative.
- Blog. Postarea de articole pe blogul companiei vă ajuta atât din punct de vedere SEO în măsura în care se utilizează cuvinte cheie care să ajute la indexare, dar informațiile vor fi utile inclusiv pentru potențialii cumpărători. Este important ca articolele postate să abordeze teme de interes, creând un mix între utilizarea de argumente raționale cu cele emoționale.
- Social Media. Rețelele de socializare pot fi extrem de utile atunci când sunt utilizate în mod corect și punând accent pe tehnica BAC în comunicarea cu potențialii clienți (Beneficii, Avantaje, Caracteristici). Mai precis, clienții trebuie să vadă beneficiile, să conștientizeze avantajele și să înțeleagă caracteristicile.
- Optimizare SEO. Este unul dintre cele mai eficiente instrumente de marketing care îți va ajuta afacerea să devină mai relevantă, să te poziționezi în topul căutărilor și să atragi mai multe vizite pe site-ul companiei tale.
- Reclame plătite. Fie că alegi Google Ads ori publicitate plătită în Social Media (Facebook Ads, Instagram Ads, Youtube Ads), vei reuși să atragi clienți mai ușor, promovând în online proprietățile imobiliare către un target bine definit.
- Portaluri imobiliare. Promovarea prin intermediul postărilor de anunțuri pe site-uri imobiliare reprezintă o oportunitate de promovare cu eficiență crescută.
- Google Analytics. Este un instrument de marketing eficient care te poate ajuta pentru monitorizarea campaniilor desfășurate, cât și după finalizarea acestora. Cu ajutorul Google Analytics vei putea observa impactul mesajelor promovate astfel încât să poți extrage concluzii și să îți stabilești o strategie de abordare pentru următoarele campanii de promovare pe care le vei desfășura.
0 Comments