De ce afacerea ta are nevoie de content marketing?
- Postat de admin
- La data de January 9, 2020
- 0 Comentarii
Content marketing-ul presupune creare unui conținut de valoare sub forma scrisă, audio, video pentru diseminarea lui, cu scopul de a capta atenția unui grup țintă specific de clienți prin valoarea materialelor. Indiferent de mărimea afacerii tale, este important să-ți îmbunătățești constant imaginea brandului prin strategii de marketing. Conținutul pe care îl creezi poate genera, în funcție de calitatea și utilitatea sa, o anumită acțiune generatoare de cerere, care înseamnă vânzare. Dintre instrumentele de content marketing, se numără: articole, webinarii, rapoarte, seminarii live, ebook-uri, newsletter, ghiduri, fotografii.
Iată câteva avantaje ale content marketing-ului:
• Consolidarea imaginii brandului
Marketingul prin conținut dezvoltă încredere prin furnizarea de informații care vor ajuta clientul în adoptarea celei mai bune decizii. În măsura în care vizitatorii vor găsi pe site-ul tău conținut informativ valoros, vor fi mult mai interesați să și cumpere atunci când primesc o oferta de la tine. Șansele să cumpere produse de la un brand cu care a avut o interacțiune anterioara pozitivă, prin aceste materiale, sunt mult mai mari. Conform unui studiu realizat de o firmă de cercetări din România, s-a observat că 78,56% dintre clienți preferă să cunoască mai multe date despre un brand din articole și nu din reclame, iar 74,29 % dintre clienți consideră faptul că o companie care oferă conținut personalizat, este cu adevărat interesată să dezvolte o bună relație cu ei. Cu alte cuvinte, content marketingul te ajută să atragi și să fidelizezi clienți.
• Creșterea ratei de conversie
Aceasta influențează în mod direct vânzările generate de un site, iar creșterea ratei de conversie este un lucru necesar. Se cunoaște faptul că marketingul prin conținut (content marketingul) este generator de lead-uri, adică conținutul este folosit pentru a atrage trafic către website-ul tău. În măsura în care ai deja un conținut bine scris și amplasezi inteligent un indemn la acțiune, sunt șanse mari ca rata de conversie să crească mai mult. Care este motivul? Oamenii sunt mai dornici să facă o achiziție a unui produs sau serviciu dacă informațiile pe care le-au citit le-a fost utile.
• Oferirea de oportunități
Odată cu obișnuirea clientului privind materialele de content marketing, este important să fie continuat procesul prin campanii de educare pentru a dezvolta procesul de achiziție sau de fidelizare post achiziție ale clienților.
• Diferențierea de concurență
Este important să poți oferi informații suplimentare și valoroase pentru audiența ta. În situația în care clientul are la dispoziție oferte de la mai mulți furnizori, cercetările arată că va alege acel produs sau serviciu despre care deține cele mai multe informații.
Există diverse metode prin care content marketingul conduce la rentabilitatea investiției. Este esențial să fie promovat un conținut de calitate pentru a ajunge la audiența ta țintă. Poți lua în vedere promovarea conținutului în mai multe locuri, dintre care și următoarele: website, email, rețele de socializare Facebook, Google +, YouTube, presa online, prin intermediul partenerilor, în buletinele lor informative, promovare în motorul de căutare și bannere pe alte site-uri cu ajutorul instrumentelor AdWords.
Cel mai bun marketing este marketingul care nu seamănă a marketing. Content marketing-ul nu este o tehnica mascată de a face marketing, este mai degrabă o tehnică abilă de a-ți determina piața să ia o decizie de cumpărare, care să fie compatibilă cu produsele sau serviciile pe care le vinzi tu.
Etichete: campanii eficiente, campanii de marketing, creștere rată de conversie
Publicat în categoria: Marketing și Vânzări
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook
0 Comments