Marketing imobiliar: Obiceiuri care conduc la succesul în vânzări

  • Postat de admin
  • La data de March 12, 2020
  • 0 Comentarii

Succesul nu este înnăscut, el se dobândește pe măsură ce oamenii își formează obiceiuri concrete și există perseverență. Modul de lucru stabilit și obiceiurile zilnice pe care le avem, atât ca antreprenori, dar și ca angajați,  vor defini pe termen lung cursul business-ului în care lucrăm.

Iată trei dintre obiceiurile profesionale ale unor oameni de succes din domeniul imobiliar, care au reușit să construiască proiecte extraordinare:

1. Stabilirea activităților zilnice

Se spune că cine se trezește de dimineață, departe ajunge. Este adevărat, dar nu suficient. Stabilirea unui plan zilnic cu activități de făcut și respectarea lui, va ajută mai mult decât dacă faci aceleași activități, în mod dezorganizat pe parcursul zilei. De ce? Pentru că odată notat în agenda ta, tipărită sau electronică, vei putea stabili priorități, iar lucrurile mai puțin importante care apar suplimentar pe parcursul zilei nu îți vor afecta productivitatea. Pe acestea, fie le vei amâna, dacă nu sunt urgențe, fie la vei delega unor persoane asigurându-te că rezolvi problema la fel de bine.

2. Ascultarea clienților

Oamenii care au succes reușesc să se ocupe de mai multe lucruri odată, încât ai crede că este neadevărat sau că, în cazul lor,  ziua ar avea mai mult de 12 ore. Cum este posibil ?

Voi povesti o situație la care am asistat pe parcursul colaborării cu o firma – dezvoltator imobiliar, ale cărui proiecte includeau ansambluri rezidențiale, apartamente și case. Existau noi clienți care contactau telefonic persoana de la vânzări, dar unele apeluri ajungeau și către manager, pentru a solicita informații despre noile proiecte imobiliare.

Am fost surprinsă cât de importantă era ascultarea clienților, unii dintre ei erau foarte nehotărâți, deși oricine ar fi fost de părere că discuția cu clienții revine doar în sarcina departamentului de vânzări.  Având ani de experiență și cunoștințe în domeniu, managerul putea oferi clienților răspunsuri oneste la cele mai diverse întrebări legate de creditare, aspecte tehnice privind construcțiile și tipuri de materiale folosite, timpii de lucru pentru construcție, plus creare de oferte personalizate.  Acest lucru a condus la încheierea mai multor contracte, clienții respectivi având toate informațiile care le erau necesare.

Oamenii, în general, sunt mai nehotărâți înainte de a face o achiziție costisitoare, nu pentru că nu ar dispune de suma necesară, ci pentru că au nevoie să cunoască detalii despre acel proiect, gradul de risc prevăzut, astfel încât să poată lua decizia optimă după ce fac planificări pe termen mediu și lung.

3. Informare privind inovația în domeniul imobiliar

Pentru a gestiona eficient un business, indiferent de domeniu,  este important să acorzi atenție evoluției și inovațiilor din piață. Acest lucru te va ajuta să obții proiecte competitive, precum și oferte care se pliază pe nevoile clienților. A fi în mod constant la curent cu informații de natură juridică, fiscală, tehnologică, tehnică, va aduce numai beneficii, întrucât va facilita procesul de decizie, al tău și al clienților,  dar va micșora și timpii de lucru, crescând productivitatea.

Este relevant de menționat evoluția în domeniul imobiliar față de anii precedenți, ceea ce face ca locuințele să fie mai atrăgătoare și mai ușor de vândut. Acum sunt drone care oferă vedere de sus ale ansamblurilor rezidențiale, tur virtual al locuințelor – oamenii pot face o primă vizionare în formă online, programe specializate pentru amenajare interioară 3D a locuințelor, reprezentarea în miniatură a  proiectului (zonei) cu blocuri și case ce sunt în plan pentru a se construi.

Etichete: marketing imobiliar, campanii eficiente, construire relații cu clienții
Publicat în categoria: Marketing și Vânzări
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook

0 Comments

Lasa un mesaj

Your email address will not be published. Required fields are marked *