Alt Text

Branding si identitate vizuală

Proiectăm experiențe pentru ca brandul tău să se dezvolte. Un brand puternic înseamnă mai mult decât un logo, un site, un ambalaj sau un element grafic. Acesta se reflectă în toate aspectele afacerii: cărți de vizită, servicii oferite clienților, materiale publicitare, stilul de comunicare adaptat platformelor de promovare. Branding-ul reprezintă un pilon necesar în oricare firmă care își dorește creștere și succes. O identitate vizuală bună înseamnă materiale de marketing create inteligent care să scoată în valoare atuurile în raport cu competiția și să atragă clienți către produsele și serviciile oferite de compania ta.

Stabilirea strategiei de brand

Cum abordăm? Stabilim o întâlnire cu echipa companiei pentru a indentifica oportunitățile de afaceri, obiectivele precum și alte elemente cheie care definesc business-ul, pentru a fi integrate în strategia de brand a companiei. Derulăm intern o analiză de piață prin metode de marketing specifice, care presupune analiza competiției și a factorilor externi asupra companiei. Acestea au menirea de a reflecta oportunitățile din piață ce pot fi abordate de companie și stabilirea eficientă a unei strategii de poziționare a brandului.

Alt Text

Ce oferim prin branding ? 

Construim identitate vizuală pentru compania ta care să rezoneze cu potențialii clienți, să ofere încredere de la prima interacțiune și să ajute la creșterea business-ului tău.

Creare logo

Concepem logo-ul și construim o imagine pentru brandul tău care să atragă clienți către produsele și serviciile oferite de companie

Manual de brand

Cunoscut și Brand book, este un instrument esențial pentru orice companie care își dorește o identitate vizuală bine definită

Identitate vizuală

Concepem o serie de layout-uri grafice pentru cărți de vizită, mape, bannere, broșuri, roll-up cataloage, newsletter, afișe.

Strategie de branding

Identificăm competitorii direcți, definim publicul țintă, stabilim puncte de diferențiere și creăm strategii proprii adaptând serviciile nevoilor descoperite

Strategie de marketing

Creăm un plan de marketing cu acțiuni specifice și obiective SMART pe care îl urmăm pentru a obține rezultate profitabile pentru companie

Strategie de business

Strategia determină modul în care resursele, abilitățile și expertiza companiei sunt integrate într-un plan de business pentru a crea avantajul competitiv

Social Media comunicare

Dezvoltăm strategia de comunicare și promovare online a brandului în social media pentru a atrage audiența ta

Servicii copywrite

Construim mesaje cu impact – texte care vând, atât pentru mediul online cât și pentru materiale printate sau cele cu promovare outdoor

Strategie de viitor

Dezvoltăm pe termen lung strategii de brand și explorăm oportunități care să ajute la creșterea afacerii tale

Definirea poziționării de brand

Cu cât un brand este mai dezvoltat și mai puternic în piață, potențialii clienți vor identifica mai ușor produsele și serviciile sale, precum și valoarea emoțională pe care o transmite. Ce presupune o strategie de poziționare a brandului și cum vă putem ajuta? Analizăm care este imaginea brandului la momentul actual: percepția clienților, cine este audiența cu adevărat relevantă (buyer personas), dacă valorile companiei reflectă personalitatea brandului, share of voice în social media, poziționarea în raport cu competiția atât din punct de vedere prețuri cât și ca oportunități de business.

Alt Text
Alt Text

Definirea strategiei de conținut

Stabilim care sunt mesajele relevante pentru fiecare audiență (clienți, parteneri de afaceri, presă, comunitate locală în care firma își are sediul) și adaptăm mesajele în funcție de platforma de comunicare utilizată. De asemenea, stabilim care sunt canalele de promovare cele mai eficiente și care se potrivesc companiei, astfel încât să existe un raport bun cost-beneficiu și cu rezultate bune pe termen lung.

Manual de identitate vizuală

Manualul de brand este esențial pentru orice companie care dorește să aibă o identitate vizuală bine definită. Acesta conține un set de reguli și instrucțiuni privind utilizarea elementelor de branding și se referă în principal la logo, culori, fonturi, poziționarea elementelor, stilul fotografic. Vă putem ajuta cu creare manual de brand.

Ce rol are un brand book? Utilizând un manual de brand, vei evita ca elementele brandului tău să fie folosite într-un mod eronat pe diferite materiale tipărite sau digitale, mai ales în contextul în care, de-a lungul timpului, se pot ocupa persoane diferite de crearea elementelor de grafică iar aspectele ce vizează setul de reguli al companiei, să se piardă în timp.

Alt Text

Întrebări frecvente

Branding-ul este mai mult decât un logo. Diferența dintre pachete o reprezintă numărul de materiale grafice incluse. Acestea pot fi: cărți de vizită, semnătură electronică în email, fișa cu antet, mapă de prezentare, manual de brand, roll-up, broșuri, cataloage și altele.

Proiectul durează în medie între 2 și 4 săptămâni, în funcție de pachetul ales și de complexitatea proiectului, luând în considerare implicit timpul de aprobare al materialelor de către compania client.

Din momentul în care agreăm împreună baza proiectului și direcțiile privind conceptele, vei primi contractul aferent proiectului, brief-ul și factura de avans.

După ce primim brief-ul completat cu informațiile necesare, etapele sunt următoarele:

1.Conturare strategie de brand în urma brief-ului și a discuțiilor

2.Dezvoltare concepte grafice și strategie brand

3.Trimitere materiale către compania client, pentru aprobare

4.Implementare feeedback (se alege varianta dorită pentru grafică și se fac ajustări, dacă este cazul)

5.Livrare materiale finale

Completați formularul de pe site sau trimiteți un email la adresa office@mkbusiness.ro în care să specificați ce tip de servicii vă doriți pentru companie (creare logo, manual de brand, strategie complexă de branding sau doar logo și câteva materiale grafice). Ulterior vom programa o consultație pentru a discuta despre proiectul dvs ca să identificăm nevoile, obiectivele companiei și să agreăm împreună o cronologie în privința materialelor care se livrează.

Media