Design grafic. Identitate vizuală

O imagine de impact reprezintă un brand memorabil. Oferim servicii de design grafic și grafică publicitară. Fie că îți dorești crearea unui logo, elemente de branding sau materiale de promovare, noi te putem ajuta să creezi o imagine puternică pentru afacerea ta.

Suntem de părere că design-ul grafic pentru o companie trebuie să îndeplinească următoarele obiective: să fie atractiv, să capteze atenția potențialului client și să fie ușor înțeles. Construirea unui design eficient are la bază creativitate și o serie de reguli artistice, iar scopul lui principal este să ajute la vânzarea produselor ori serviciilor companiei.

Alt Text

Design și grafică publicitară

Cele două concepte sunt oarecum similare însă prezintă o ușoară diferență, ceea ce uneori creează confuzie. Design-ul grafic este o reprezentare vizuală a unei idei sau a unui mesaj și este utilizat ca parte din strategia de awareness și poziționare pe piață. Grafica publicitară (advertising art) este acel design al cărui scop principal este de a vinde produsul sau serviciul prezentat.
Vă putem ajuta cu creare logo, grafică cărți de vizită, creare manual de brand, grafică mape, grafică pliante, grafică broșuri.

Creare logo – Branding și Rebranding

Realizare logo, manual de brand, cărți de vizită, foi cu antet, ecusoane, legitimații, mape personalizate.

Materiale de promovare pentru online

Cover rețele sociale, bannere campanii, newslettere, ebook-uri, vouchere.

Materiale de promovare pentru print

Broșuri, cataloage de produs, afișe, flyere, pliante, meniuri bar/ restaurant,  invitații pentru diverse evenimente, felicitări.

Materiale indoor/ outdoor

Panouri stradale, bannere, rollup-uri, totem-uri, colantare vitrine, colantare mașini.

Alt Text
Alt Text

Caracteristicile unui logo de succes


Logo-ul este un element important și are scopul de a identifica o anumită companie sau produsele acesteia prin utilizarea de imagini sau simboluri specifice. Astfel, o persoană cand vede un logo, să poată face imediat o asociere între acesta și brandul pe care îl reprezintă.

Un logo este important să fie: simplu și clar, distinct, ușor de reținut, versatil, practic, durabil în timp și adecvat scopului – potrivit industriei.

Grafica publicitară: cum te poate ajuta?

  • Logo-ul se asociază cu produsul
  • Culorile atrag privirea și transmit emoții
  • Ajută la creșterea vizibilității brandului
  • Te diferențiezi mai ușor de competitie
  • Conferă identitate brandului
  • Ajută la creșterea vânzărilor
  • Adaugă valoare produselor sau serviciilor companiei

Alt Text