Planificare si mixul de marketing

Planificare eficientă și strategii de marketing care aduc rezultate. Oferim soluții și servicii personalizate pentru business-ul tău. Construim un plan de marketing personalizat, pe termen lung, adaptat fiecărui tip de business și axat pe obiective SMART. (SMART-Specifice, Măsurabile, Accesibile, Relevante și încadrate în Timp). Ne ocupăm atât de crearea planului de marketing cât și de implementarea acestuia, etapizat, pentru a crește brandul și performanța. Mixul de marketing este esențial pentru fiecare afacere: Produsul, Prețul, Promovarea și Locul (Plasare) sunt elemente cheie de abordare care fac diferența între succes și eșec, fiind esențială aplicarea unor strategii de marketing eficiente.

Alt Text
Alt Text

Marketing strategic și obiective

Abordarea corectă a unei strategii de marketing potrivită companiei și axată pe îndeplinirea anumitor obiective, oferă o importantă oportunitate de dezvoltare a business-ului.

  • Atragere clienți noi
  • Creștere notorietate brand
  • Fidelizare clienți
  • Creștere număr de abonați la newsletter
  • Extindere lanț de distribuție
  • Generare trafic pe site
  • Stimulare vânzări și creștere profit companie

Alt Text

Email Marketing: cum te ajută?

Este un instrument de marketing  eficient de a te conecta cu clienții și potențialii clienți, având ca scop creare de relații între brand și clienți, sau pentru a trimite informații ori actualizări de natură promoțională.

Email marketing-ul poate fi trimis atât către potențiali clienți, către participanți la un curs online/eveniment cât și către revânzători (firme din lanțul de distribuție) pentru a le transmite informații actualizate în privința produselor pe care le comercializează. De asemenea, email marketing se poate folosi inclusiv în comunicarea internă – către angajați și se aplică în special companiilor de tip corporații, având mai multe sedii/locații și  un număr mare de angajați.

Alt Text
Alt Text

Marketing pentru evenimente corporate

Fie că organizezi un eveniment sau dorești să participi la o conferință din industria în care activezi ca să îți faci brandul cunoscut, noi avem soluții și creăm strategii eficiente de marketing. În funcție de situația în care te identifici (organizator sau participant), te putem ajuta cu următoarele:

Crearea și pregătirea materialelor pentru eveniment, atât în online cât și print: bannere, mape, afișe, pliante, concept campanii.

Promovarea evenimentului: redactăm comunicate de presă, utilizăm strategii de marketing & PR pentru creșterea numărului de participanți la evenimente cât și pentru creșterea numărului de firme expozante.

Întrebări frecvente

Marketingul este esențial pentru succesul unei afaceri. O companie poate oferi cele mai bune servicii sau produse la prețuri competitive, însă dacă nu știe nimeni de existența acelei companii ca să și cumpere, efectul este zero. Încercarea de a economisi bani renunțând la marketing este ca și cum s-ar încerca oprirea ceasului pentru a economisi timp. O agenție de marketing va ajuta business-ul dvs să crească utilizând strategii inovative, menite să atragă noi clienți, să îi fidelizeze pe cei existenți și implicit să ajute la creșterea vânzărilor.

Vă oferim suport în crearea conceptului de campanie (texte publicitare, design grafic, strategie campanie, promovare și în alte canale de comunicare suplimentare). De asemenea, prin intermediul firmelor cu care colaborăm, vă ajutam să obțineți oferte avantajoase pentru publicitate outdoor (panouri publicitare, casete luminoase, unipoluri, etc). Identificăm locațiile cheie care se potrivesc afacerii dvs, ne asigurăm că sunt cele mai eficiente având un impact mare, negociem contracte și monitorizăm întreg procesul ca sa ne asigurăm că totul merge conform așteptărilor.

Promovarea prin radio poate fi o metodă eficientă, cu impact mare pentru multe business-uri,  în măsura în care se cunosc elementele cheie: profilul audienței fiecărui post de radio, aspecte legate de producția și difuzarea spotului, măsurarea rezultatelor campaniei. Diferența dintre o campanie de succes și una care are rezultate mult diminuate, este oferită în principal de modul de abordare al campaniei în ansamblu.

O agenție cu expertiză în acest domeniu vă va ajuta să luați cele mai bune decizii, reducând astfel și costurile. Vă oferim suport în alegerea postului de radio potrivit publicului țintă al companiei dvs, creăm conceptul de campanie, obținem oferte avantajoase și ne asigurăm că totul merge cum trebuie pentru atingerea obiectivelor.

Instrumentele de cercetare cu care lucrăm sunt: chestionarul de feedback și sondajul de opinie. Lucrăm cu eșantioane de până în 100 respondenți, iar metodele pe care le utilizăm sunt: Scala Likert și Modelul Fishbein-Rosenberg de evaluare a atitudinii față de un produs sau un brand. Am efectuat cercetare de piață în special pentru firme care organizează cursuri și conferințe. De asemenea, am ajutat diverse companii care doreau să își diversifice portofoliul de produse ori să le îmbunătățească iar înainte aveau nevoie să identifice aspectele cheie în rândul clienților și potențialilor clienți, pentru a identifica ce caracteristici ale noului produs/ serviciu sunt importante pentru ei.

Fiecare colaborare o abordăm aparte, astfel încât să înțelegem pe deplin cerințele dvs pentru a ne asigura că avem o viziune clară și aliniată a design-ului grafic pe care îl doriți. Cel mai adesea, facem un mix între informațiile dorite de dvs și creativitatea + experiența designer-ului. Ulterior, vă prezentăm 2-3 propuneri grafice din care să alegeți varianta care vă place și care urmează să fie finisată.

Media